O značce REV'IT
Od roku 1995 vyrábíme motocyklové oblečení, které pečlivě udržuje rovnováhu mezi funkcí a módou. Navrženo tak, aby vyvolalo emoce, vzbuzovalo sebevědomí a vytvořeno tak, aby překonalo nejvyšší očekávání i těch nejnáročnějších jezdců. A stále posouváme průmysl vpřed.
Design oblečení
Vnesení čistého, inteligentního designu na trh s motocyklovým oblečením změnilo ježdění pro lidi po celém světě. Motocyklisté se nyní mohou cítit módně a ještě jistěji v inovativních konstrukcích a technologiích, které je udržují v bezpečí. Jejich výbava jim spíše pomáhá k výkonu, než aby jim překážela.

Globální uznání
Za pouhých 25 let REV’IT! se stala jednou z nejuznávanějších značek motocyklů po celém světě. Prostřednictvím poboček v Evropě a Spojených státech podnikáme ve více než 70 zemích. A naše showroomy najdete v řadě velkých evropských měst, včetně Paříže, Barcelony, Bielska a Padovy.

Důležitost vášně
Pečlivě jsme vybrali ty nejenergičtější a nejoddanější lidi v oblasti motocyklů, designu, módy a výzkumu a vývoje. Náš tým, který má nyní více než 100 lidí, je naší největší investicí, protože žádná jiná společnost nemůže napodobit naše lidi a jejich úroveň porozumění, odhodlání, zvědavosti a vášně. Kultura, kterou jsme vytvořili, a ambice přitahují talenty z celého světa.

Vypočítaný a inteligentní podnik
REV'IT! je nezávislý. Museli jsme být. Nemohli jsme dovolit, aby za nás rozhodovaly krátkodobé zájmy. Rozhodnutí o designu, bezpečnosti a o tom, jak podnikáme musí být učiněno s odborníky po konzultaci s našimi partnery a našimi zákazníky a s ohledem na budoucnost. Tímto způsobem můžeme růst a přizpůsobovat se rychleji. Dokážeme naslouchat tomu, co naši zákazníci potřebují. Můžeme se posunout vpřed na cestě, kterou považujeme za nejlepší. Dokážeme budovat dlouhodobé vztahy s dodavateli a maloobchodníky, poskytovat každý nástroj, který máme k dispozici, v zájmu vzájemného růstu a úspěchu. Můžeme více experimentovat, objevovat nové nápady a inovace, které posílí budoucnost našeho podnikání a celého našeho odvětví.
